dimecres, de maig 30, 2007

Mi no entender!

No entenc com la Penya va jugar ahir el final de l’eliminatòria de Quarts i ja li toca jugar aquest dijous contra el Madrid.

No entenc el tinglado montat entre els àrbitres, la federació i el comitè ‘suprem’ de reclamacions o com es digui.

No entenc la F1, les ordres d’equip, i que sigui un sport.

No entenc perquè el Celta va fitxar a Hristo per salvar al seu equip del descens.

No entenc a Beckham quan diu que Tom Cruise no es perd un partit del Madrid.

No entenc d’on treu els calés el Madrid.

Que no enteneu vosaltres?

11 comentaris:

Mikel ha dit...

Jo no entenc res, d´aqui el nom del meu blog ;-)

Anònim ha dit...

Jo no entenc que els culés seguiu sent-ho encara que us prenguin el pèl cada 2 per 3.

Papi ha dit...

coi, una mica més i preguntes a qué huelen las nubes, zumzum, zumzum, zumzumzumzum uip!

Gerard Agudo ha dit...

I segur que m'he deixat coses però de moment avui ja anava servit...

Què vols fer-hi Òscar...

La nubes de madrid papi huelen a fantasmes!!

Puji ha dit...

Jo ja fa temps que no entenc res, però millor no capficar-s'hi.

Òscar, veus com sí que tenim sentiment i fidelitat!

Pau Margarit Company ha dit...

Dons jo ho entenc tot, crec que es normal com que tin el cap vuit tot mentre mes facilment

Gerard Agudo ha dit...

Pau: Alguna cosa ha d'haver-hi...je je

Pau Margarit Company ha dit...

Home que jo digui que ho entenc tot es veritat, pero segur que hi ha coses que penso que es per una rao i de veritat es per uuna altre.
Pero jo sempre tinc una resposta, que sera correcte o incorrecta

Oriol ha dit...

No entenc com el Nàstic va pagar per tenir un Mister com el Paco Flores!

Gerard Agudo ha dit...

Uri has tornat !!!!!!!

Candela ha dit...

jo no entenc res de futbol ni d'esports...