dijous, de maig 17, 2007

L'ombra es fa més llarga


M’ho deia un amic perico en el missatge “Molt fort que 19 anys després torni a passar el mateix”, tot i que el final va ser el mateix ahir en la forma l’Espanyol va ser diferent que a Leverkussen. Un Espanyol que no va perdre la cara el partit en cap moment, fins l’expulsió injusta de Moisés, aleshores va aguantar tot el que el Sevilla li va tirar, gran Gorka, i gol dramàtic del brasiler Jonhatas a l’últim minut de la pròrroga.

Els penals com tothom diu és una loteria però no tant si tens el cap clar I les cames responen. L’Espanyol havia jugat molt de temps amb 10 homes i el cap no el tenia gens clar. Tothom per poc espanyolista que fos tenia en ment aquell moment de fa 19 anys i això pessa, t’entorbeix el cap i apareix la inseguretat. Els penals no són una loteria, són calma i claredat.

L’Espanyol ahir podia esborrar fantasmes del passat i no ho ha fet tot i l’entrega de tot l’equip en una final que van ressuscitar a l’últim moment per morir de manera agònica però amb orgull.

PD: Lamentar l’estafa que van patir centenars de pericos que es van quedar a terra entre ells l’Òscar.

Foto:El periodico

9 comentaris:

Puji ha dit...

D'acord amb tot excepte en l'expusió injusta. Ho sento, però s'ha de ser gilipolles per fer aquella falta quan ja en tens una de groga.

Unknown ha dit...

Una pena, la veritat. Per un dia em vaig sentir perico...
Una altra cosa, jo a Tamudo en una final no faig ni la broma de proposar-lo per a una substitució... i no fer jugar Coro, no sé per qui podria haver sortit, eh? però el nano sempre està allà quan se'l necessita.
Riera immens, i de Luís García me n'esperava més...
Per cert, culló amb en Palop
Als estafadors espero que els fotin un puro que vagin escaldats per tota la vida.

Gerard Agudo ha dit...

El fet de l'expulsió em refereixo a que la primera no ho era.

Els canvis era una decissió difícil. Riera estava bé, Luis g. per si hi havia alguna falta a la frontal i mira Walter pels córners de totes formes l'expulsió els va condicionar a fer-ho així. Lo pelat estava fos.

Per cert Palop és l'home d'aquesta UEFA.

Anònim ha dit...

Crec que l'àrbitre es va carregar el partit amb l'expulsió perquè no era un partit dur. La primera groga era molt rigurosa.
Els canvis no em van semblar malament, Tamudo i De la Peña no estaven per aguantar tot el partit.
Coro no va poder sortir perquè l'expulsió va marcar el partit.
Amb 2 collons i amb el cap ben alt.

Otger Cataló ha dit...

Gens de pena, excepte per l'Oscar, el Sevilla va jugar millor va portar el pes del partit, l'Espanyol es va borrar sol i el gol d'en jonatás es pura sort, així ja van gastar tota la sort i la loteria dels penals va fer justicia al que es va veure sobre el camp.

Anònim ha dit...

PENA NO, PERO SI QUE HAN D'ESTAR ORGULLOSOS DEL SEU EQUIP, NO COM NOSALTRES, ELS CULES.

PAPI

Gerard Agudo ha dit...

Edu, per mi el pes del partit fins l'expulsió el va portar l'Espanyol.
Home i sort és el gol de riera que la va tocar Àlves però el gol de Jonatás és un bon gol encara que ell no sàpiga que és la UEFA.

Otger Cataló ha dit...

Geri: ningú ha negat que és un bon gol però si t'hi fixes Polsen (no el d'Eivissa) toca la pilota i surt disparada cap al altre cantó on està saltant el porter.

Papi: Jo estic orgullós de ser del Barça i del meu equip, m'ha donat més alegreis que disgustos i borrar-se en els moments difícils és lleig, lleig, ..

Anònim ha dit...

OJU, LLEGEIX BE EL QUE DIC!!!!!!!
DIC QUE NO ESTIC ORGULLOS DEL MEU EQUIP, ES A DIR, L'ACTUAL PLANTILLA I COLLA DE POCAVERGONYES, PERQUE SI A SOBRE ARA GUANYEN LA LLIGA SERA PER MATAR-LOS, PQ SERA SENYAL DE QUE SI VOLEN, PODEN, I NO HAN VOLGUT FINS ARA.
JO ESTIC MOLT I MOLT ORGULLOS DE SER DEL BARÇA, NO T'EQUIVOQUIS, ES I SERA EL MEU EQUIP (GENERIC) I SEMPRE LI DONARE EL MEU SUPORT. NO EM BORRO PAS!.

PAPI