dimarts, de maig 29, 2007

Calendari unifiquè?


No pot ser que en el tram més decisiu de la LFP és pari la competició perquè ‘La Roja’ té partits oficials. No ho entenc de veritat.

Suposo que gran part de la culpa és de la pròpia Federació Espanyola i la LFP, que la Lliga sigui de 20 equips i no puguem reestructurar la quantitat d’equips per culpa d’aquella lliga de 22. Però tot i això em costa creure que sigui impossible pactar un calendari que no destrossi un final de competició..

Aquesta parada no afavoreix a ningú, segurament el més perjudicat pot ser el Madrid ja que la seva carrera cap al títol amb no sé quantes victòries consecutives es frena en sec i el més beneficiat pot ser perquè no el Sevilla, l’equip que ha arribat a les tres competicions on estava lluitant pels títols tot i el volum de partits que això suposa. Jo sóc el primer sorprès i el primer a reconèixer el meu error en aquest mateix blog al preveure una davallada física de l’equip de Juande.

Queden dos jornades i la penúltima es presenta decissiva, Barça-Espanyol, Zaragoza-Madrid i Mallorca-Sevilla. Un Mallorca que per cert es pot erigir com a jutge d’aquesta lliga jugant l’última jornada contra el Madrid.

PD: Estic fart de la premsa madrilenya, del president del Getafe i que la gent s’oblidi del Sevilla en la lliuta pel títol.
PD2: Com bé diu el Marca, la web del Zaragoza posa líder al Barça, que curiós.

6 comentaris:

Papi ha dit...

HI HAN PARTITS D'ALTRES SELECCIONS, NO NOMES DE LA ROJA. ES UN PROBLEMA GLOBAL

Gerard Agudo ha dit...

Ja Papi, però el tema és que les altres seleccions ja han acabat els campionats nacionals.

Papi ha dit...

BON APUNT!
DE TOTA MANERA CREC QUE EL GRAN BENEFICIAT ES EL BARÇA

Puji ha dit...

Jo us ho dic des del principi: compte amb el Sevilla!

Nen, què fas llegint el Marca? Jo llegeixo l'Sport al bar i ja m'indigno de lo tendenciosos que són. Si llegís els de l'altra banda m'agafaria un colapse.

Pau Margarit Company ha dit...

El problema es que sen parla massa, i els de madrit no es relaxen,espero que aquesta aturada de lliga no es parli gaire de la lliga, aixi no es preperaran tant pel partit.

Gerard Agudo ha dit...

@puji: a l'enemic se l'ha de conèixer. També em llegeixo el AS ja ja ja

@pau: benvingut!! Per començar en Sergio 'Gramos' ja s'ha carregat el Niño torres a l'entrenament de la selecció.