divendres, de març 30, 2007

Ens prenen el pèl?


Em sembla molt bé que es tracti possiblement del millor jugador del món, però ho ha de demostrar de manera més freqüent. Possiblement la millor estrella mediàtica esportiva després de la caiguda de Beckham, però els anuncis no guanyen Champions, ni Lligues. Possiblement els ingressos i la popularitat blaugrana estan on estan, en part, per ell, però insisteixo de què ens serveix, jo vull guanyar i aquestes coses no marquen gols.

Però és necessari revisar-li el contracte cada any?. És necessari que el seu germà utilitzi el nom del Milan per posar pressió al Barça?. És necessari viure durant tots aquests anys del passat demanant respecte per Ronie per tot el què ha fet pel Barça? No seria més necessari recordar-li a ell que el Barça és el club que li paga i aquest any la seva relació rendiment-preu no ha estat la millor i la falta de respecte la te ell en demanar de nou una revisió?

A mi m’agrada Ronie i sóc el primer en aplaudir els seus gols, les seves jugades, la seva màgia dins i fora del camp, però ha arribat un moment en que crec que m’estan prenent el pèl. No ha entrenat ni la meitat que ha entrenat Puyol per exemple, està més temps per temes publicitaris que altres coses pot ser més importants com la seva posat a punt després d’una mala pretemporada.

A mi no em fa res pagar una mica més per un pc que em vagi super ràpid, però em fot que aquest mateix pc al cap d’un any em comenci anar lent i que al cap de mig any més em demani més memòria per poder funcionar millor, i després un nou ventilador i tot per aconseguir recuperar (no augmentar que és diferent) una cosa per la qual ja vaig pagar al principi. M’enteneu no?

8 comentaris:

Metamorfosi ha dit...

Malauradament sí que t'entenc. Jo també em començo a sentir decebuda (i una mica culpable també en aquelles ocasions -massa poques últimament- en que l'estrella torna a brillar, o si més no ho sembla).
En fi, a veure què farem demà davant del Depor...

Petons i bon cap de setmana!

Gerard Agudo ha dit...

A més a més des de Madrid a fotre cullerada vinga!!!

Ja els aniria bé que el Milan fitxes al crack del barça així necessitarien pasta i creuen que així podrien fitxar kaká...buff!

Bon cap de setmana per tu tb!

Oriol ha dit...

hi ha altres mons però vivim en aquest. Pensa que si marxa el Ronaldinho vindrà un altre, que vendrà igual de samarretes, farà igual de publicitat, farà igual de gols, etc.. ronaldo, rivaldo, romario, lineker, quini, ..jo particularment crec que l'heu d'enviar a la merda!!1(ojala, ojala).

Gerard Agudo ha dit...

Ori i amb Lo Pelat que passa renovarà o no?

Puji ha dit...

Osti Gerard, la metàfora del PC ha estat genial.

Jo ara jugaria fort. Revisem el contracte a l'alça, però amb el compromís de ser un més, i no entrenar només quan li surti de la tita.

Mikel ha dit...

DOncs jo ho sento pero no hi estic gens d´acord.
En Ronnie ja s´ha guanyat el que vulgui i mes , es l´unic jugador que ha posat d´empeus el bernabeu i ens ha fet sortir d´un pou de molts anys sense guanyar res , cony em recordo a mi mateix saltant al camp per celebrar un gol de xilena d´en Rivaldo que ens clasificaba per la xampions com a QUARTS!!! i ara sembla que si no guanyem la xampions ja no som ningu...i en Ronnie porta mes gols que mai i encara queden 11 partits...ho sento pero n´hi ha per posar el seu nom al camp.

Unknown ha dit...

Sens dubte que no és just que cada any se li hagi d'estar fent un nou contracte (de més calers, evidentment). Ara bé, no hi ha al món un altre com ell. Si hi hagués un recanvi de garanties el vens i el vas a buscar, però és que amb ganes, Ronaldinho és insubstituïble. I vale que només són números... però els d'aquesta temporada tampoc estan gens malament. Passa que estem (i que duri!) molt mal acostumats.

Gerard Agudo ha dit...

Mikel, simplement demano una relació rendiment-preu, una relació que cada dia va més a la baixa en detriment del rendiment. No dic que Ronie no sigui el millor o no hagi tret el club de les seves misèries. Però si que reclamo un compromís per part seva, el compromís que adquireix el Barça quan li puja la fitxa. El compromís que ha d'adquirir ell amb els seus companys, el seu entrenador, etc.

Kanuddao: lo bo del Barça és el conjunt. QUe Ronie no té substitut? Pot ser individualment no, però en el global si. En canvi per mi Eto'o no té substitut ni individual ni global.