dimecres, de març 14, 2007

La, La, La, La 'Niña'


Guti ha dit:
“Ganando los doce partidos que restan, el Madrid será campeón”

Aleshores a mi em ve al cap la frase que un dia vaig sentir d’un futbolista , crec que de Carboni, que va dir això crec que responen a una pregunta sobre que hagués passat si s’haguessin donat una sèrie de resultats o alguna cosa així: “ Si mi abuela tuviera cojones seria mi abuelo”. També hi ha altres versions sobre la frase fetes per Lotina que va dir: “Si mi abuela tuviera ruedas seria una bicicleta”.

Amb això l’únic que vull expressar és el meu sentiment sobre la frase pronunciada per Guti després de l’eufòric empat del Madrid al Cam Nou. Crec que com sempre es tracta d’un fet puntual, com el dia que el Madrid va jugar amb tots els jugadors que volia la premsa i va sortit bé. Va ser flor d’un dia, i ja se sap ‘Una flor no hace verano’.

Així que jo amb el Madrid estic tranquil, dubto que guanyi tots els partits, li queden entre d’altres Sevilla, Valencia i Zaragoza. A part el Barça i el Sevilla haurien de perdre dos partits dels 12 com a mínim.

No sé jo si aquestes prediccions de l'eterna promesa es compliran!!

8 comentaris:

Mikel ha dit...

li dono la rao , si guanyen tots els partits que quedan guanyaran la lliga , i el barça tambe clar i si a sobre fan fora a liverpool per dopatje igual fins i tot pasem ronda a la xampions i la guaneym si es que... aquest guti em cau fatal....

zaragocista ha dit...

Guti es de aquellos futbolistas que en forma (5 o 6 partidos al año) lo tendría siempre en mi equipo, petro que, "al natural" cae mal, no aporta nada y se ofusca demasiado...


Saludos.

Gerard Agudo ha dit...

Estamos de acuerdo Zaragocista, Guti és muy bueno el problema es que no siempre juega igual. Cuando se le ha dado continuidad siempre hay un momento en el que deja de rendir...bueno ya lo dijo su presidente la eterna promesa.

En fin. Por cierto he visto en tu blog que en el Rondo quieren meter a Zapater en el Madrid!! A ver si os quedareis sin buestro 'barrendero' particular!

Dani R. ha dit...

"Si mi abuela tuviera cojones seria mi abuelo" juas, juas tremendo, no la coneixia aquesta.

Otger Cataló ha dit...

la frase de la abuela, la va dir Rainieri, per cert, tot i que en guti és ultra niña també s'ha de reconèixer que és un ultra crack !!!

Gerard Agudo ha dit...

Ranieri, es veritat, jo sabia que era italià !!! Merci Dudu!

És un crack però massa intermitent!!

Puji ha dit...

Guti és el tio que fot més ràbia de la capa de la terra.

Genial la frase de la abuela...

Anònim ha dit...

aneu a
www.metroflog.com/antiguti




Gironí que odia en Guti
(jo)