dilluns, de març 12, 2007

El derbi


Després de veure la jornada lliguera podríem dir que el partit de dissabte de Barça-Madrid s'agraeix encara molt més del que pensàvem al finalitzar el partit, si més no per la meva part. Segur que molts pensareu que si ets culé el que vols és guanyar al Madrid sigui com sigui, i efectivament així és. Però també us dic que en els temps que corren en el futbol val més aprofitar partits així i gaudir-los perquè mai saps quan en podras gaudir un altre.

Estic fart de partits 'metal.lurgics' com diu sempre en Perarnau al seu blog, fart d'equips jugany a la contra, buscant l'empat o forjan muralles impenetrables a camp propi... per un dia vaig gaudir del futbol tot i que el meu equip no guanyés... i com que vaig passar-m'ho bé amb el partit la meva sensació al final no era d'emprenyamenta sinó de dir... collons un partit elèctric. Més igual que tàcticament el partit fos una merda parlant clar i malamen (com diu en Johan avui a la Vanguàrdia), per un dia vam gaudir del futbol, gols, parades, polèmica, el Camp Nou animant!!!!

Així que tot i el resultat per fi un partit divertit.

4 comentaris:

Mikel ha dit...

jo em vaig fotre un fart de patir...

Puji ha dit...

Sí, patint, però divertit. Fins i tot a la Di, que odia el futbol li va agradar.

Gerard Agudo ha dit...

Home és que 6 gols en un derbi poques vegades es veu.

Metamorfosi ha dit...

Jo no vaig tenir el cul enganxat al sofà més de cinc minuts seguits... jajaja... quins nervis i quin patir!!... però sí, va ser un partit dels que et fan gaudir, amb una miqueta de tot, massa d'alguna cosa i on només ens va faltar guanyar.

Petons!!