dimecres, de març 07, 2007

Game Over


S’ha acabat l’aventura europea del Barça 2006-2007, s’ha acabat somiar amb Atenes (Edu ja pots vendre les entrades si et toquen). Sembla que no però ahir vaig comentar que el partit era un ‘acte de fe’, doncs encara que no ho sembli ho va ser, sinó com em podeu explicar que la primera part el Barça mantingués el 0-0 al marcador ?. És que ni tan sols que el Barça hagués guanyat podríem considerar-ho una acció èpica, sinó sort.

En fi, s’ha de seguir i la següent pedra de toc és el Madrid. Ja no hi ha marge d’error, així que dissabte s’ha de guanyar sinó el soci es començarà a posar nerviós.

Felicitar al Liverpool. Podem estar d’acord o no amb el seu estil de joc però s’ha de reconèixer que el practiquen a la perfecció (si més no a Europa). A falta de les eliminatòries d’avui podem dir que l’estil ‘Red’ és el que triomfa a Europa, Chelsea, Roma, València, etc. tots practiquen el mateix i tots estan a quarts. A la Champions ‘el fin’ si que justifica els mitjans utilitzats.

Del partit m’agradaria treure un parell de conclusions més, la primera que Deco va tornar a perdre un merder de pilotes i començo a estar fart, i la segona que Màrquez pot acompanyar a Deco quan marxin per la porta, perquè haurien de canviar molt les coses perquè això no passés. També m'agradaria comentar el Fair Play anglès d'aquest que fan gala constantment (una farsa) retirant els 'recullpilotes' de la banda per aquest partit.

I per últim, vaig escoltar la prèvia del partit a la ràdio i sentir tot l’estadi cantar el ‘You will never walk alone’ per tot un estadi em va posar la pell de gallina.

PD: El que va fer Mancini (Roma) al defensa del Lyon és una bicicleta,tricicle o un tour sencer, no les de Robinho.

6 comentaris:

Otger Cataló ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Otger Cataló ha dit...

A mi tb em va possar la pell de gallina, de fet inmediatament me'l vaig baixar, si vols i et ve de gust resentir-ho pots fer-ho al meu blog.

Mikel ha dit...

Si et vols sentir millor fes un cop d´ull a les preguntes que faig en el meu blog ;-)
Força Barça!!

Gerard Agudo ha dit...

Ja t'he respòs mikel!!!

Edu ja he sentit de nou la música, espectacular.

Puji ha dit...

Amén a tot, menys a lo de Deco i Marquez. Tots dos han donat bon resultat, però fa un temps que estan pajaritus, com tot l'equip. Donem-los una oportunitat. Amb qui no hi pot haver clemència és amb el puto Gio. a la puta calle!

Gerard Agudo ha dit...

Probe Gio a mi em cau bé...el xaval vietnamita!!!
Ja ja ja

La defensa ha de girar entorna a Oleguer!!