dijous, de febrer 01, 2007

Els manyos

Pot ser que la presència del meu pare al camp amb el traïdor del meu germà (Valencià tot ell) era un pressentiment del què passaria. Feia uns tres anys que el meu pare no anava al camp a veure el Saragossa, perquè ell no estava disposat a escoltar tot el que des de la grada barcelonista es deia als seus estimats jugadors. En fi crec que el concepte ‘jugar fora de casa’ no el tenia molt clar. Aquella vegada va ser la última derrota clara del Saragossa al Camp Nou. Des d’aleshores tot han estat complicacions pels blaugranes en els últims anys i és pot ser per això que el meu pare vist que el seu equip últimament feia carrera al Camp Nou va decidir tornar-hi a veure que passava.

Sense dubte va encertar. 0-1, encarrilant l’eliminatòria. La veritat no estic emprenyat, pot ser ja m’havia fet la idea que ens eliminava el Saragossa, ja que el sorteig es va fer quan pitjor jugava el Barça i els manyos tenen un bon equip. La veritat també sigui dita que la primera part prometia una altra cosa en el resultat final però el Saragosa va fer el seu partit, aguantar la primera part com fos, dient-li al Barça ‘estic aquí si t’oblides’ (pilota al pal de pelopinxo i ocasió de Òscar), i buscant la contra a la segona part. Tot i això el gol va arribar de córner (regalat per Màrquez per cert). El Barça li falta punch, hem aconseguit seguretat a darrera (estel·lar Oleguer), moure la pilota un pèl més ràpid, però a dalt no fem por, gens de por.

Foto: Diari Sport
Blogs: Corazón Zaragocista

8 comentaris:

Oriol ha dit...

diga'li a ton pare,que li paguem tota la temporada del digital per veure al Saragossa, amb el compromís que si li regalem el carnet del BAr$a hi anirà.
És un bon tracte.

Gerard Agudo ha dit...

que cabrón Borras!!!!
Apa que ja teniu prou feina aquesta setmana contra ells je je je aj m'explicaras ja!

Puji ha dit...

Si noi! Sort en vam tenir de l'Oleguer. El cabrón estava a tot arreu!

Gerard Agudo ha dit...

Oleguer català de l'any!!!!

zaragocista ha dit...

Muchas gracias por la referencia hombre.

Y aún queda la vuelta. Un 0-1 ante el mejor equipo de Europa se antoja insuficiente para respirar tranquilos.


Saludos.

Oriol ha dit...

puc borrar comentaris?...
snifff,
felicita al teu pare!,

Gerard Agudo ha dit...

Ja ja ja probet Uri,el Saragossa ens fot Salou, les copes i els tres punts.

Zaragocista: Gràcias por el mensaje, Y aunque quede la vuelta este Barça de moemnto no da miedo. La esperanza que la vuelta es de dentro de un mes.

Mikel ha dit...

a la devantera tot s´anira rreglan mica en mica de moment ja tenim e´too i casi messi jejeje