dijous, de setembre 20, 2007

Xuteu de puntera!


Feia temps que tenia guardat aquest post i tot i que el partit ahir del Barça va anar bé crec que és un bon moment per reivindicar que vull que els jugadors del Barça xutin de puntera!

M’explico, a mi, com a tots suposo, m’agrada el futbol maco, el ‘toque fino’, el ‘tiki-taka’, però també vull que el meu equip marqui gols i últimament veig que al Barça això li costa. El fet és que volen entrar fins la cuina o volen col.locar la pilota a l’escaire amb l’interior, centrar amb l’exterior a cama contraria o simplement passades a la frontal buscant el xut perfecte i jo no paro de cridar des de casa XUTA COLLONS!

Xuteu de qualsevol manera, de puntera, tant me fa però que la pilota vagi dins!! Feu-ho fàcil, no busqueu la passada entre 40 defensors si a l’altre costat tens un company sol, és igual que la passada sigui fàcil, millor!!! Sembla que la simplicitat ja no mola!

Només vull que el meu equip sigui efectiu, que la foti dins encara que sigui de rebot, que les passades arribin a bon port, encara que sigui una passada normal mirant al company, no demano gaire vull un futbol pràctic i senzill, i ja veureu com després es guanyaran més partits.

9 comentaris:

Unknown ha dit...

Tu ves donant consells d'aquests... que els teus entrenadors miren aquesta pàgina, xaval! a veure si hauràs d'anar a fer uns partidets amb els Destruïts pq li tornis a agafar el gustet al toque fino colombiano... jeje

Gerard Agudo ha dit...

@kanuddao: el toque fino colombiano quan és necessari, davant de porteria s'ha de fotre a dins i punt!!!

Puji ha dit...

D'acord. Però una cosa no treu l'altra.

Gerard Agudo ha dit...

@puji:Només demano que facin les coses fàcils!! i que siguin contundents!

Charlie ha dit...

jausjausjaus molt significativa la foto.

Gerard Agudo ha dit...

@charlie: ja saps que la foto no és casualitat

oriol ha dit...

Tot i que com a tu, m'agrada el futbol i l'esport en general , bonic, crec que tens raó. Ara al Barça, li convé guanyar, ja arribarant els moments de les coses boniques. Tot i que no oblidis o oblidem un cosa, si guanyem encara que sigui dos o tres o quatre a zero, sempre hi haurà algun capullo de la premsa o algun opinador que mai ha fet esport, que trobarà alguna raó per criticar a en Rijkaard. Aleshores diran: tants milions i tantes figures per fer aquest joc? Aquest any van a per en Rijkaard, i si no al temps. Un dia vaig fer un post demanant a l'Eto'o que callés d'una vegada i proposant que la seva marxa de l'equip seria el millor. També en vaig fer un defensant a en Rijkaard, espero no haver-ne de fer un acomiadant-lo, cosa que em començo a temer.

Per mi és el millor entrenador que ha tingut i que pot tenir el Barça.

Mikel ha dit...

bufff aquesta foto encara m´emociona... quins nervis!!!!!1

Oriol ha dit...

kanu, que pots esperar d'un paio que fot al O.Serrano a la alineació de la superlliga ?
m'ha agradat molt "....s'ha de fotre a dins i punt".... :-)