divendres, de gener 12, 2007

Aparta Dusko, ja mi poso jo.

Novament ahir vaig tornar a veure el Barça de bàsquet (aquell esport que a l’Edu+30 no li fa) i novament vaig tornar a emprenyar-me.

Com ja sabeu molts la meva configuració per defecte és optimista (altrament dit poc realista), però la veritat aquets nois del Palau m’ho posen difícil. La veritat que la Lliga Europea ja està tot fet, a esperes d’aconseguir una millor classificació per un millor creuament, però el partit ahir estava guanyat i el van perdre.

Gràcies a la tele tenim la oportunitat (i més aquí Catalunya) de veure molt de bàsquet i els últims del Barça tots, així que he pogut arribar a varies conclusions:

- La primera i més important, en Dusko no pot ser que estigui tot el sant dia emprenyat perquè arriba un moment que l’efecte bronca ja no té tal efecte. I em consta de bona font que és un gran tio fora de la pista. Però a que collons juguem Dusko, espavila!!!

- No pot ser que un base com Lakovic desconnecti del partit i segueixi jugant. Així ens va, 5 segons per aconseguir un bàsquet i no tirem. Perquè no li van donar la pilota a Navarro fent us de la jugada ‘Pasarsela a Will’.

- El Barça només juga 30 minuts, on sempre guanya, els altres 10 no juga i per lògica sempre perd.

- No s’agafa un rebot defensiu ni per error. Els rivals tenen fins a 3 opcions de llançament, així fins i tot jo.

- Basile no té un problema de joc, té un problema psicològic. Un Navarro lesionat és molt millor que un Basile al 100%.

- Marconato (com diu un company de feina, que no es ni perro ni es gato) té sang o orxata.

- El Barça no és la Penya.

- I més coses que em deixo que espero que em recordeu per discutir-les.

Però a pesar de tot això segueixo pensant que vist que són capaços de jugar bé 30 minuts, que Navarro es pot il.luminar, Lakovic algun dia farà de base, etc. pot sonar la flauta i una carambola ens podria deixar amb un creuament bo per la Copa i si més no arribar a semis. Si sóc optimista. Que tornin Epi, Sibilio i Audi Norris. Per fer això ja m'hi poso jo d'entrenador (demanaria a l'Oscar que m'ajudes per recordar els inicis però no crec que volgués entrenar al Bar$a).

Per cert el senyor Laporta podria passar pel Palau si té collons algun dia.

PD: Parlant de bàsquet Diumenge vaig a veure l’amic Canals a Manresa ja us diré que tal.

5 comentaris:

Puji ha dit...

Crec que ja ho he dit algun cop i en aquest bloc, però la filosofia Dusko no funcionarà fins que accepti que Navarro ha de manar tant o més que ell, a la pista i al vestidor.

Mikel ha dit...

Molt bo lo de la jugada pasarsela a Will juasujsaujsa quin gran capitol.

Oriol ha dit...

Què és raro, un culé despotricant delseu equip. No ho havia sentit mai.

Gerard Agudo ha dit...

Ja veus Oriol hi ha culés i culés, saps que passa que sóc culé de tercera graderia, dels de veritat, no la pantomima dels de tribuna.

Unknown ha dit...

Ens hem gastat un paston per fer un equip que només fa que picar-se triples i més triples. Quan entren guay (a més no dones opció a rebot) i quan no... tants calers per acabar fent una cosa tan pedrestre. Perquè fer-me d'un altre equip que no sigui el Barça no em surt, que si no... a Badalona sí que disfruten de bon bàsquet!