dilluns, de gener 22, 2007

Dos mesos de costellades...i líders

Afegint-me als posts que he vist per la nostra xarxa de Blogs habituals m’agradaria dir que el Barça:

- Tot i jugar caminant.

- Tot i que els jugadors que fan de 4 estiguin nefastos.

- Tot i que els jugadors que anaven cap endavant ahir van ser Puyol i Oleguer (sóc fan seu des de petit).

- Tot i que Ronaldinho estigui a la seva puta bola i es dediqui a fer tonteries al mig del camp que poden costar gols.

- Tot i que el que marca els gols és un postcrit.

- Tot i que encara no juga el negro.

- Tot i que el soci del Barça va a la grada mut.


A pesar de tot això som líders. El dia que ens posem a jugar, que espero que sigui d’aquí dues setmanes que comença el tema interessant, serà la hòstia. Això si ahir vaig anar al Frankfurt de casa a veure el partit i a la mitja part vaig marxar, era patètic. El consol que la resta de partits de la lliga van quedar empatats a 0, excepte algun 0-1. Aquí el que primer desperti s’emporta la lliga.

PD: El Barça de bàsquet després de jugar només 20 minuts a Turquia va aconseguir jugar 40 minuts contra el Estudiantes.

PD2: Des de que vaig criticar Lakovic el cabrón juga bé.

3 comentaris:

Oriol ha dit...

ahir vaig fer teràpia de futbol. Primer els pericos, després el Bar$a i per últim els Merengons,.. al final vaig dir, em poso la carta d'ajuste que és més emocionant. Per cert, els postcrit és perico!!! XDDD

Puji ha dit...

Sí senyor! Amén.

El conill perico? XDDDDDDDDDDDDDDDDD

Gerard Agudo ha dit...

El conill, no però tota la seva guarnició acabarà amb les arques dels pericos, i si no vigilen les d'en Tarradellas i els seus avions.