divendres, de gener 26, 2007

Jo he jugat amb ell

Avui dia 26 de gener es juguen les semifinals de la Copa Príncep de bàsquet i jo estaré a les 21:00 davant de la tele per veure un amic. En Carles Canals juga al Melilla, sincerament després de jugar a Plasencia i Algeciras pensava que no podia jugar més lluny, m’equivocava.

El destí el va portar allà després duna sèrie de circumstàncies que ara no vénen al cas. Com sempre li ha tocat ser l’ombra d’un base de nivell i de passat més o menys gloriós ACB, però ell a força de treball i bon joc s’ha aconseguit fer un lloc en l’equip, com sempre. Un tio tossut i tenaç aquest en Carles.

No sóc objectiu per l’amistat que ens uneix si dic que és el millor base del món je je si més no amb el que jo he jugat. Però una cosa està clara els números estan allà i les seves últimes tres jornades de la LEB han estat molt bones. Fa dos setmanes a Manresa , en el mític Nou Congost, el pavelló del gran Creus, on el públic apreta de debó, va estar immens. Qui ho hagués dit aquell dia que vam anar a veure un CAI-Penya al Príncipe de Astúrias davant de 15.000 persones que uns anys més tard jo seguiria a la grada i ell estaria a la pista davant de 12.000 persones.

En fi, després de veure’l jugar l’altre dia no podia deixar passar l’oportunitat de dedicar-li un post d’aquests esportius. Com amic i jugador s’ho mereix. Com va dir un entrenador de Valldemia ja fa molt de temps “si no ets capaç de fer 4 abdominals a les espatlleres mai podràs arribar al sénior”, es va quedar curt je je je.

Així ens veiem davant de la tele a les 21:00 a Teledeporte, en això que es diu TDT, animant un amic bon jugador i millor persona.

5 comentaris:

Oriol ha dit...

No tinc TDT però té tot el meu suport.
12000 assistents a un partit de bàsket? Poster és fidel al seu esport l'afició del Basket que la del Futbol..

Mikel ha dit...

Juasjsaujasjasu Oriol es normal que et sorprengui perque a Montjuich 12.000 persones ja es una bona entrada

Gerard Agudo ha dit...

Ja ja ja a Montjuic queden tots a plaça espanya per pujar junts je je je

Fora bromes a Saragossa porten tres anys omplint el pavelló és incrïble.

Puji ha dit...

Molta sort, per en Carles!

Unknown ha dit...

Jo encara recordo quan érem críos jugant a les cistelles de mini i el cabron d'en Carles que les fotia totes encara que tirés amb el cul... Me n'alegro que les coses li estiguin anant bé!