dimecres, de juliol 05, 2006

D’un calcio desmuntat emergeix una gran Itàlia

Ahir vaig gaudir molt amb el el tros de partit que vaig veure (segona part i pròrroga) de Alemanya-Itàlia. Simplement impressionant, si fins ara l’únic que m’havia fet aixecar del sofà era Maxi Rodríguez ahir va ser Itàlia en el seu conjunt. Jo que portava renegant dels italians des del primer dia i elogiant els alemanys, ahir s’em va girar el cervell. Eren els alemanys els que pegaven (sobretot Ballack que hauria merescut més d’una arjeta però ja se sap equip amfitrió) i els italians en busca de la victòria (no vol dir que els alemanys no ho fessin) llençats a l’atac (Pirlo, Del Piero, Gilardino i Totti sobre el camp) com mai havia vist a Itàlia. Em van sorpendre !!!

No sé perquè però a mesura que avançava el temps a la segona part el partit s’anava posant molt bé per Itàlia, que tot i que Totti molestava més que ajudava. Per altra banda Klose estava cansat i tot i que Podolski ho provava allà estava Cannavaro per dir-li Chitón! Sinó apareixia la manopla de Buffon!

Fantàstica la pròrroga d’Itàlia que va començar amb dos tirs al pal i va acabar amb una sola aparició de Pirlo (tranquil•litat a la frontal per escollir el millor passada) i la rosca de Grosso. La traca va ser la lliçó de com es fa una contra amb gol final de Del Piero (molt millor que Raúl).



Com deia el Marca això és competir. Visca el futbol (pensava que no diria mai això parlant d’Itàlia).

5 comentaris:

Otger Cataló ha dit...

Amen brother!! Itàlia després del partit d'ahir es mereix aquest mundial, quin gran partit el millor sens dubte fins ara. A veure aquest vespre que ens depara l'altre semifinal

Anònim ha dit...

Jo sostenc l'hipòtesis que el que hi havia dins els bidonets grocs als que s'amorraven els italians al final dels 90 minuts no era aigua. Si més no, l'aigua no anava sola...

Per cert, a Pirlo, Totti, Del Piero i Gilardino hi has d'afegir Iaquinta.

Unknown ha dit...

Tens tota la raó. A mi em va passar igual. Itàlia ens va fer un calla't gegant als que ens queixem sempre de que juguen penjats del travesser... No tinc cap més remei que canviar-me de jaqueta: si Itàlia es presenta a la final jugant així, jo ja tinc favorit.

Per cert, això sí que no ho canvio: Totti és un guaperes que la toca

Puji ha dit...

Sens dubte, el millor partit del mundial! A veure si la final el supera...

Gerard Agudo ha dit...

Si us plau que perdi França!!