dilluns, d’abril 28, 2008

Només 90 minuts

Només 90 minuts són els que separen al Barça de la final de Moscú. A diferència de molts jo hi crec. Això si per creure-hi he hagut d’eliminar el partit de Riazor, els ‘embaucadores’, a Ronaldinho, que portem 4 o 5 partits sense marcar i que l’equip físicament està fos.

Però insisteixo jo hi crec. El Manchester té un potencial espectacular però no és imbatible, té una davantera que fa por, però una defensa que grinyola, i sobre tot un estadi que grunyirà molt però hi haurà 4000 barcelonistes que faran el que podran per empentar l’equip a la victòria o l’empat que ja serveix.

Això si només fa falta que ells hi creguin!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Jo tb haig de ser sincer... no, no hi crec gens. I tinc unes ganes boges d'haver-me d'empassar aquestes paraules.

Charlie ha dit...

glugluglugluglu, i tinc les mateixes ganes que en kanu.

Charlie ha dit...

confirmat: gluglugluglugluglug