dimarts, de desembre 19, 2006

Diumenge al Palau

Em va acompanyar la meva mare, una altra fan de qualsevol esport (excepte del curling).Al principi haig de reconèixer que em feia un pal terrible però a mesura que escoltava el futbol a la ràdio arribant a barna pensava, quina sort.

De totes maneres anar al Palau a un partit de Lliga ACB també són emocions fortes. Però res millor que posar un Navarro a la teva vida. Quin tros de jugador. 32 punts, amb un percentatge de tir bo, MVP de la jornada. I si us dic la veritat estic acostumat a que ho faci sempre bé aquesta temporada o sincerament allò em semblava normal i no em va sorpendre tant, però quan miraves les estadístiques deies, collons!!.

L’última vegada que havia anat al palau havia passat el mateix, una actuació espectacular de ‘La Bomba’. Va ser contra l’Akasvayu de l’Edu Torres i ‘La Bomba’ aquell dia no parava de fer triples des de qualsevol lloc no sé si va fer 7 o 8. Espectacular. Impossible de comparar amb l’amic Basile, el qual ja no em preocupa el seu estat de forma, la seva efectivitat o la seva intensitat, sinó el seu estat anímic. Cada vegada que fallava un bàsquet (van ser uns quants) es feia el Harakiri. Per acabar, dir-vos quatre coses: el públic del Palau anima als jugadors, critica Laporta si és necessari i no vol que li prenguin més el pèl, jo segueixo tenint el bàsquet per les venes encara que no jugui i m’agrada veure un bon número de nanos petits veient bàsquet ja que són el futur d’aquest esport.

En fi el Barça va guanyar, patint, però va guanyar. Si visqués a barna segur que em faria soci del Palau.

8 comentaris:

Mikel ha dit...

Doncs jo estic força destrempat amb el basquet , era habitual del Palau i dels que m´aixecaba a les 4 am per veure les finals de l´NBA , pero tot aixo era quan en Jordan guanyaba amb els Bulls , ara , des de que en Gasol va marxar a l´NBA que cada cop em barrufa menys

Gerard Agudo ha dit...

Amb això Mikel, estem d'acord. La NBA va morir quan va desapareixer l'últim integrant del Dream Team.

Però la lliga ACB està prou bé. Sincerament tot i ser del Barça recomano els partits de la Penya, joc de qualitat i vistós, són irregulars com el Barça però mira quan juguen bé és de collons.

Oriol ha dit...

Però Mataró està a només 30 km de Barna, no?

Gerard Agudo ha dit...

Si per?

Vaig veure mitja part del Barça de futbol i vaig marxar al Palau!! A patir!

Puji ha dit...

Fins que Ivanovic no entengui que qui mana a la pista i al vestidor és Navarro i no l'ha de combatre sinó associar-s'hi, el barça no acabarà de funcionar.

I per cert, tens raó, el puto Aíto ha muntat un equip collonut.

Oriol ha dit...

dius que si visquessis a BCN series soci del Basket i com vius a 30 km no ho ets?, no entenc res?

Gerard Agudo ha dit...

Em fot un pal terrible agafar el cotxe...

Oriol ha dit...

Tots els culés sou de butaca, quin va parir!!