dijous, de febrer 16, 2006

El principi d'alguna cosa

Moltes vegades he pensat en explicar les coses que em passen, veig, sorprenen o simplement em generen interès o curiositat però la veritat sigui dita, no sóc un bon narrador, ni oral ni escrit.

De totes maneres fent cas omís a aquestes afirmacions em llenço a l’aventura d’aquest món dels blogs. Un món que creix de manera espectacular en quantitat i qualitat, i amb una repercussió i influència cada vegada més important en la nostra societat, tot depèn del teu rànquing de popularitat.

La culpa la tenen alguns dels fantàstics Blogs que existeixen a la xarxa que em fan creure que jo també seré capaç de tenir un blog interessant.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ole, ole i ole! Per fi algú de nosaltres s'atreveix amb això. Felicitats, tito! Ja saps segur que, com a mínim, tindràs un lector diari.

El rapsoda dels Txungais

Anònim ha dit...

Doncs jo cre q si ets dun bon narrador de coses, a mi m'agrada com t'expliques i les coses que dius.

Campaneta

Otger Cataló ha dit...

Felicitats nano, gran blog i millor persona.. cuida't!!!