diumenge, de setembre 07, 2008

De tu a tu



Ha passat l’estiu i l’esport no s’ha aturat durant aquest temps. Les olimpiades de Pekín 2008 han tingut moments que quedaran en el record de tots, com el ràpid Bolt, el delfí Phelps i altres menys mediàtics però que també han fet història.

Però jo vull fer menció especial a un partit, el partit. EE.UU i Espanya ens van oferir un espectacle dels que poques vegades es veuen. Un partit de bàsquet memorable, intensitat, defensa, atac, mates, assistències, polèmica, èpica, classe, etc. Va haver-hi de tot. Ja us dic ara que va valdre la pena aixecar-se a les 8’30 del matí tot i els comentaris de Romai.

Deixeu-me doncs felicitar des d’aquí als homes d’Aíto (i per què no també de Pepu) per plantar cara als millors, per portar al límit a un rival que semblava molt lluny però que van mirar cara a cara i van tractar de tu a tu. Felicitats.

PD: Ja sé que d’això ja fa unes setmanes però la meva condició de ex-jugador i ex-entrenador de bàsquet fa que el partit estigui encara present en el meu cap i molt més que hi estarà.

Foto: Marca.com

3 comentaris:

Uri Bruguera-Burriac ha dit...

Hola Gerard, no vaig poder veure el partit, però he vist alguns resums i vaig flipar.

Segurament el fet de que la selecció espanyola fos tan potent va fer que els americans en comptes de sortir a riure a la pista sortisin a donaru tot.

Es va fer un cocktel collonut amb el resultat d´un dels millors partits de l´història d´aquest esport.

Desde que nosaltres vam anar a Atlanta que els americans no estaben tan acollonits en una pista de basket...jeje

Uri

Unknown ha dit...

Jo tinc sort perquè a les 7 em llevo (em lleven) cada dia, caps de setmana inclosos. O sigui que a les 8:30 ja fotia el segon esmorzar.

El partit va ser memorable i segueixo dient que si no hagués estat per l'arbitratge haguéssim tingut més opcions serioses de guanyar.

A veure si actualitces més sovint els blogs, vividor!

Anònim ha dit...

Companys,

No hem trobat el vostre mail, però sou finalistes del I Premi Blocs del Maresme:

http://diarimaresme.com/i-premi-blocs-del-maresme

Felicitats, i molta sort!

Albert Lladó

P.D. Ens podeu escriure a allado@diarimaresme.com