dijous, de març 27, 2008

Papa Eto'o


Discutíem l’altre dia amb un amic que viu a highlanders sobre Papa Eto’o. Inexplicablement per mi criticava al davanter blaugrana pel seu joc mostrat últimament, i sense sortir de la meva sorpresa li recomanava visitar un oftalmòleg urgentment o resintonitzar la televisió de casa seva que semblava no funcionar bé.

Novament, i dic novament degut a que comença a ser habitual, Eto’o s’ha perdut la meitat de la temporada entre lesions i copa África. En total ha jugat, si no conto malament 12 partits de lliga, i porta 11 gols. Et sembla poc amic Kanu?

Podem dir que ‘el negro’ és un bocamoll, que a vegades el perd l’enveja, etc. però és el primer en sortir el camp i independentment del rendiment és el primer en mossegar el rival, el primer en sacrifici, el primer en esforç. Un fet que el posa a anys lluny de l’exjugador anomenat Ronaldinho.

Si algú pot mantenir viu aquest barça aquest és Eto’o, ell si que va jugar la final de París, ell si que va a la grada quan està lesionar, ell si que s’implica.

7 comentaris:

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Etóo es un bocamoll, però el que no se li pot negar es que mai ha dit cap mentida. Si de cas s'el pot acusar de ser el "tonto útil" que fa servir Laporta per dir allò que ningú de la junta té collons d'expresar públicament.

Unknown ha dit...

Ieps! els números són incontestables, falen. Jo segueixo dient que no m'agrada com està jugant últimament, sobretot si ho comparo amb com jugava l'any de la Champions. El tema de bocamoll m'és igual... potser són paranoies meves però és que fins i tot crec que ha perdut part de l'agressivitat defensiva que el caracteritzava i per descomptat el veig molt més poc inspirat que abans.

Puji ha dit...

Gerard, hauria pogut signar jo.

Kanu, és cert que li falta un puntet de velocitat i de gol, però per la resta, té raó en Moha. Vés a l'oftalmòleg.

Otger Cataló ha dit...

Eto'o és el rei, jo crec que em això deixo clar la meva postura.

Kanu ets com un soci tribunero !!

Charlie ha dit...

"Caballeros, ha sido un placer tocar con ustedes. glugluglugluglugu"

(El Hundimiento del Titanic, 1953)

Unknown ha dit...

Eto'o és un dels pocs que aguanta el Ba$a a flote.

Papi ha dit...

Kanu... ets un primo! potser que recuperem a Christanval no creus?